Är skräp mat nyttigt?

Jag vet igentligen inte om det är bra att äta skräp mat. Men jag blir i alla fall inte tjock och jag går häller inte upp i vikt av det. Anna Skipper kanske inte gillar de. Men det händer ju faktiskt bara en gång i veckan att det kommer in en hamburgare. Det är oftast bara på helgerna. Men om jag kommer hem sent efter en träning så kan det hända att det kommer in skräpmat då. Men det händer inte så ofta. Om jag ser på "fetma" program som typ trillers om skräpmat och överviktiga människor så äter jag inte skräp-mat efter fem dagar. Jag blir så äcklad, blir inte ni det?! Ush, jag ryser bara jag tänker på det!

Glass är ju också onyttigt men ändå gott. Jag brukar äta glass lite oftare kanske t.o.m. 3 gånger i veckan. Men tre glassar är väll samma sak som en hamburgare+pomfrit. Eller? Är det mer kalorier, mindre eller lika mycket. Kan du svara på det. Vad är nyttigast, tre glassar eller en hamburgare+pomfrit?







Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0