Fredag 22:a Maj

Kvällen var trevlig igår och filmen var hur bra som helst! Owen Wilson som spelade Dupree var jätte rolig. Filmen var också lite sorglig men "humöret" i filmen bara ändrades hela tiden så det var ändå inte så farligt.

På natten var det en helt annan sak. Nelly sov på en uppfällbar säng och när hon låg och vred sig för att sova så gnisslade i sängen hela tiden så jag kunde verkligen inte sova. Jag måste verkligen köpa en bra pump så jag kan pumpa upp luft madrassen istället! Jag erbjöd henne att ligga i min säg istället så vi kunde byta med hon förnekade det och försökte ligga still istället. Och jag blev galen när sängen gnisslade men efter ett tag så var jag så tört på att lyssna så jag bara slumra till......


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag svarat på din fråga och länkat till din blogg ! / johanna

2009-05-22 @ 13:36:04
URL: http://johannaaaab.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0