Fina Göteborg

Nu har jag beställt en resa till Göteborg på fredag! Ska bli riktigt kul. Hade inte tänkt att gå på Liseberg. Men shoppa ska jag göra, extremt! Ska också hämta mammas kusin som bor i Moskva i Ryssland. Hon tar flyget till Göteborg för att hälsa på och efter som jag inte kan ryska så särskilt bra så blir det att prata engelska hela tiden. Hon är i Sverige i 11 dagar och på den tiden så ska vi hinna att umgås och ha det trevligt. Men om ni är vid Göteborgs flygplats så kanske du ser mig.

Ni kanske tycker att jag är lite tråkig som inte går på Liseberg när man får chansen. Fast jag åker oftast inte karusell. Om jag någon gång är i en nöjespark så åker jag bara 20% av alla karusellerna. För när jag var 8-år och var i Danmark på Tivoli så åkte jag slänggungorna. Det var så obehagligt och jag blev så illamående. Sedan dess så har jag inte åkt snurrkaruseller för jag är rädd att jag ska spy. Och det är ju inte så kul. Nä, så istället så valde jag att ta en fika på stan med min ryska vän.

 




 

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0