Spanien, tips hjälper

Nu känner jag mig fri. Jag har skrivit klart min uppsats om Spanien och den är redo att lämnas in. Fast jag vet nog inte hur jag ska komma hem efter skolan imorgon, och jag tar inte buss! Jag ångar verkligen att jag klev på bussen hem idag. Jag trillade nästan på bussen. Eller rättare sagt halkade. Som tur så var det en fot som tog imot så att jag inte halkade längre. Men i alla fall så har jag släppt den värsta ångesten nu "läxångest". Använde mig ut av Blondinbellas tips och de funkade jätte bra. Vi måste ju säga till henna att skriva fler tips för ni har väll provat de?






Kommentarer
Postat av: michelledelice

vackert med fräknar!

2009-05-06 @ 12:54:07
URL: http://michelledelice.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0