Fredag 15:e Maj

Överskakning!!

Det här kanske kommer som en överraskning med jag väljer att stanna hemma över helgen. Hade tänkt att bowla ikväll så man vill inte missa det. Sedan så på söndag så ska Tatiana tillbaka till Göteborgs flygplats och då ska hela Familjen Ovesson åka till Liseberg. Jätte kul ska det bli, fast jag lovar att jag inte ska åka några för snurriga karuseller. Nelly hoppas jag följer med fast det är dock för mycket plats i bilen så vi får se hur vi löser det. Har också lovat läraren att plugga i helgen för det har varigt svårt nu i veckan med operationen och foten och allt sådant.

Ska få tag i Nelly nu så får vi baka något gott!


Outfit

Kommentarer
Postat av: klara yngvesson :)<3

jag ska också till liseberg i helgen, :D vi ses kanske där :)<33 måste snart träffas asså :D <3 älskar dej Gabriella<333 :)<3

2009-05-15 @ 14:54:41
Postat av: Kseniya

Snygg outfit! Vad har du för text stil på din text?



Kramar Kseniya

2009-05-15 @ 18:58:38
URL: http://kseniya.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0