En förlust som läker aldrig

Tänkte bäretta lite nu om artikeln som jag läste i tidningen i morse. Som sagt så var det en tolvårig pojke som varigt kidnappad i 10 år och han har än inte blivit hittad. När jag tittade lite längre ner i texten så stod det Ängelholm. Ängelholm?! Men herre gud, det är ju i Ängelholm jag är i nu och bor här. Det var lite läskigt. Tänk så kommer det någon och kidnappar mig. Att det finns sådana människor som gör sådant. För en månad sen så hittade det en död man vid Rönneå. Fast det visste inte om han hade blivit mördad eller inte. Men nog om det och mer om artikeln. Det var en pojke som hette Henrik och år 1999 så blev han kidnappad. Lite hemskt när han bara var 2-år gammal. Poliser och "detektiver" har än inte lyckats hitta Henrik så de tror att han gått bort. Hanns mamma tänker på han varige dag. Och varige gång hon tänder ett ljus så tänder hon det för han och gråter tårar för att han ska komma tillbaks.

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

vad söt du var, du liknar lindsay lohan en heldel !



2009-05-03 @ 18:16:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0