Chokladmums

Tjejerna kom inte, de hörde av sig fast inte Nelly. Hon for som en ängel in genom min yterrdör som om hon skulle ge ett bud, "här kommer jag, den bästa". Vi skulle äta något gott och mysigt fast vi hade inte något sådant. Istället så fick vi sätta igång ugnen och börja baka. Efter som vi är duktiga på att baka kakor med chokad i så gjorde vi det än en gång. Vi blandande ihop inridieser och satte kakan i ugnen. Äsch....ni får veta mer sen! Efter vi hade bakat så fick vi ju självklart städa undan. Det var ganska mycket att städa upp men efter ett par minuter så var köket rent och fint igen. Då var det också lagom till att smaka på den goda kakan. Kakan var jätte god så vi skrev upp receptet. Det kommer upp lite senare.

Måste också säga att jag har gått lite på foten idag. Fast mest på hälen och bara när jag varigt hemma. Fast jag undrar om det är en bra idé för det är lite varit. Men vi får se om det går över, om inte så får jag sluta gå på foten och vänta tills lite senare.





Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0