Mingel och ljus partaj

Go' kväll!

Var lite snabb där när jag sa att jag skulle på fest. Det var rättare sagt ett litet mingel. Min granne hade bjudit in en av hennes kompisar för att hon skulle sälja ljus till oss som var där och minglade. Det lyckades hon bra med. Jag köpte 12st te-ljus (ljus som bara brinner i 60*c, när ljuset brinner kan man stoppa ner fingret i stearinet utan att bränna sig) och ett stor två stora ljus. Sedan var det god mat, sallad och bröd, mums! Jag fick i alla fall något i mig efter teatern!

Nu ska jag sätta igång tv:n och titta på Andra Avenyn. "Där" är det redan jul och det är så mysigt att titta på det då. Julen, vem längtar inte till de?

Van också två te-ljus. De jag har köpt, eller snarare beställt kommer med posten!

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0