Tycker till om Coraline

Vi såg ju en skol bio idag och det var ju kul. Filmen var ganska så bra. Det var inte den bästa jag sätt men häller inte den sämsta. Den handlade om Coraline (som ni såg i trillern). Hon hade flyttat med sin familj till ett stort hus. Men hon blev trött på sina föräldrar och upptäckte en liten dörr i väggen. Den dörren leder till samma hus och samma familj fast det är precis som hon vill ha det. Eller kanske inte? Budskapet med filmen är att man ska vara nöjd med det man har.

Värkar den bra? Den var i alla fall bättre än trillern kan jag lova!

Coraline Poster - Click to View Extra Large Image


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0