Film tips

Här får ni ett film tips som går på tv ikväll och vet ni vad? Sådanna här tips kommer jag att lägga ut varge lördag framöver, kul va!? Så om ni nu inte hittar en bra film på tv ikväll så tippsar jag om den här:

 

Amerikansk komedi från 2003. Tess Coleman kommer inte alltid överens med sin dotter Anna. De har inte samma inställning till kläder, hår, musik och män. Tess som just ska gifta om sig förstår inte varför hennes dotter inte kan acceptera den blivande maken. Allting förändras när två kinesiska "fortune cookies" åstadkommer en mystisk förödelse. Det blir en galen fredag när Tess och Anna upptäcker att de bytt kropp med varandra. De är tvungna att leva varandras liv och se allt med nya ögon.

I rollerna: Jamie Lee Curtis, Lindsay Lohan, Mark Harmon, Chad Michael Murray, Stephen Tobolowsky, Christina Vidal. Regi: Mark Waters.

Går idag på tv4 kl: 21.00

 

http://2.bp.blogspot.com/_kRKai8rGj9w/Rv-Y9jTizcI/AAAAAAAABEM/VGtjj-uZO0M/s320/Freaky+Friday+-+Soundtrack.jpg


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0