Kul kväll!

Hejsan!

Jag och Nelly hade det kul igår. Vi satt och kollade på lets dance och det var vist Gudrun som fick lämna tävlignen. Men det som mest oroade mig var att Mattias hängde löst. Hur kommer det då gå nästa vecka? Vi får allt hoppas och se om han blir kvar!

Men i alla fall så efter att vi kollat på lets dance så satt vi och hejade på damerna i Curling. De vann ju OS-guld. Stort Grattis till de!

Nu ska jag hem till Nelly, jag har just käkat och så när jag har bloggat så går jag! Vi får se för Nelly ska kanske sova över en natt till hos mig. Kul ska det bli för då blir det en shlagerkväll med henne. Vi hörs!!

http://www.lansstyrelsen.se/NR/rdonlyres/19961AA5-234F-49C0-9F26-AD540BB2BA3F/0/rogen_natt_RJ.jpg


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0