Matcher igår!

Hejsan läsare!

Är hemma från fysen. Eller jag har egentligen varit hemma rätt så länge men jag har duschat och bytt om och sådana grejer. Men det känns som att jag är i hallen nästan varje dag. Både onsadg, fredag, lördag och ibland på söndag. Men jag gillar det ändå. Det är alltid lika kul att prata med klubbkompisar.

På tal om tennis så hade jag ju match igår. Det gick faktiskt bra. Jag spelade i 2 olika klasser,en med killar och en med tjejer. Jag kom 3:a i A-slutspel i killarnas grupp, och sedan kom jag till final i tjejernas grupp. Dock så spelade jag inte finalen där utan fick en extra chans i killarnas klass. Men nu har jag inte mer tennis för ens på onsdag igen. Då får jag träna på hårt!

ps. det kommer några bilder senare.


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0