Melodifestivalen 2010

God morgon (trots att kl snart är 12)!

Såg ni melodifestivalen igår? Tyckte ni att det var rätt som vann? (vi kan debattera det sen). Jag tyckte i alla fall det var rätt. Men jag har också hittat min nya idol! Det kan väll inte bara vara jag som tycker att Salem Al Fakir är hur gullig som helst?! Han är verkligen det när han står bredvid Ola, som om att han inte riktigt fattat han han är i final. Haha, men i alla fall.

En annan som blev glad igår var mamma. Hon hoppade
upp ur soffan när Ola fick nästa biljett till finalen. Och som hon tok röstade på honom. Det var nog minst 20kr som rök ur plånboken. Aja, vi får väll rösta på våra favoriter i finalen!

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

salem e jättegullig och Ola med!!:D:D

2010-02-07 @ 12:15:04

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0