Kladdkaka

Go' kväll alla!

Är hemma, har varit hos Johanna och Elin hela dagen efterskolan. Nu sitter jag och käkar mat. Inte världens bästa rätt kanske men det får duga. Efter skolan så gick jag, Johanna och Elin till ICA och köpte en kladdkaka som vi mumsade i oss. Sedan gick vi hem till Elin och kollade tv, och sedan hem till Johanna och gjorde samma sak. Nu ska jag käka upp och börja plugga. Vi har prov på fredag så det är bara att plugga. Men detta provet liknar inte något av de vi haft tidigare. Detta handlar om kartkunskap och verkar betydligt mycket lättare! Så nu sätter jag igång och jag hoppas att ni får en roligare kväll än min! :)


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0