VeroModa

Hejsan!

Hemma från Väla. Jag hittade inte de där byxorna som jag pratade om. Eller jo, byxorna hittade jag. Men dock inte min storlek. Så jag gick vidare och hittade ett bar nästan lika dana på VeroModa. Sedan hade jag tänkt att äta lunch. Jag hade tänkt att äta en talrik nacos men sedan ser jag min tränare sitta en bit ifrån så jag fick nöja mig med potatis och köttbullar. Det kanske var bra för man ska ju helst inte äta tacos mitt i veckan.  Nu är jag hemma i alla fall och jag tycker att det inte tog så lång tid. Snabbare än jag förväntat mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej, nej ja har inte gjort sen själv. Jag är kass på sånt. ;) Det är min kompis kladdikakan.blogg.se som har gjort den. :)

2010-02-25 @ 20:59:15
URL: http://criollo.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0