Nytt år!

Hejsan!

Vaknade sent idag. Inte så konstigt efter en fullsatt kväll som igår. VI åt god mat. Janson och biff och allt möjligt t.o.m. kräftor. Snacka om att man blev mätt efter! Filmen en på miljonen som vi såg var inte så bra. Mest tråkig, ni kan föreställa er själva. En gammal film med skäggiga gubbar. Det kanske inte alltid är så rolig.

Fyrverkerierna var jätte fina. Dock inte så många som det var förra året. Men det var ändån mysigt. Får se om vi kanske smälla nästa år i alla fall, det värkar ändå så kul!

Efter smällande så gick vi innana och käkade tårta. Pappa hade lyckats att välja en god tårta i år. Den var riktigt god. Klockan var nästan 1 när vi hade tänkt att börja med (ni vet de där kexen jag snackade om igår, som jag hade glömt namnen på) men vi hoppade över de och gick och la oss istället!

Hur firade ni nyår? :)

 

Fick inte så många med på bild

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0