Heliga mamma!

Gah! Min dag har inte börjat bra idag! Morgonen var som vanligt, jag klädde på mig och och åt frukost. Sedan skulle jag sätta mig vid datan och blogga lite. Men då funkar inte internet. Jag blir nästan tokig. Sedan så rignde Johanna och frågade om jag kunde hänga med till Väla köpcenrtum och det var ju klart att jag kunde. Så jag cyklade ner till henne.

När jag kom hem till henne så kommer jag på att jag ska träna tennis. Så då kunde jag inte hänga med. Så jag fick cykla hem igen. När jag kom hem så satte jag på datan men internet var fortfarande inte igång. Då kom jag på att jag kunde skicka in ett mobil - inlägg till bloggen och meddela detta. Men det gick inte häller.

Efter några minuter kom mamma hem. Hon hade varit i stan med min syster. Då kommer jag ropandes nästan helt förbannad att inte internet funkar. Då säger hon lugnt och stilla att det var en sladd som hon råkat ta ut igår och bad mig sätta tillbaka den. Men jag hittade inte sladden. Då fick hon hjälpa mig. Och hon hittade sladden som hade lossnat från kontakten. Men den var ju bakom alla kuddar som låg på golvet. Oh, Gosh vad jag är glad att internet funkar nu! Nu hoppas jag bara på en lugn eftermiddag!!


Kommentarer
Postat av: Gross

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 15:57:31
URL: http://gross.blogimagine.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0