Sovmorgon!

Hejsan!

Började dagen med sovmorgon. Sov ganska så länge sedan gick jag upp och dukade till frukost. Ånästan inget så jag äter mer till lunch. På tal om lunch så ska jag nog ta och äta lunch nu. Pappa håller på att koka nudlar . Inte världens godaste rätt men det går alltid ner!

Idag händer det inget på schemat. Ska kanske träffa någon kompis (alla har ju kommit hem nu från sina bandy läger). Men ikväll så ska jag träna kl 20 -21. Ganska så sent men jag får se hur mycket jag årkar. Måste ta igen de jag tränade igår. Det gick ju inte alls bra, så idag får jag köra hårt!!


Kommentarer
Postat av: Helene

SV: Tack så mycket :) Oj kommer faktiskt inte ihåg när jag började.



Följa varandra via bloglovin ?

2010-01-07 @ 14:38:18
URL: http://helenesjoberg.blogg.se/
Postat av: Helene

SV: okej säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-07 @ 14:42:42
URL: http://helenesjoberg.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0