Väla köpcentrum

Hejsan!

Har varit på Väla sedan klockan 11 i morse. Åt en macka sedan åkte jag och pappa iväg. Gick runt i många affärer men jag hittade inget. Tråkigt tråkigt. Efter allt letande gick vi till MAX och åt. Jag käkade en hamdurgare (nu ska det ju inte vara mer skräpmat denna månaden!) Efter vi hade ätit så tänkte vi gå in i köpcentret igen men vi hoppade över de.

Så det blev inget idag. Men det gjorde inget! Nu så ska jag ta ett varmt bad. Det är hur kallt som helst så de vore gott!


Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej du..

Allt bra med dig då?

Ja jag rid och tävla. Sj då?

Hur har du hitta min blogg? (är lite nyfiken är jag)



sov gott

// Kram Rosa

2010-01-04 @ 22:57:22
URL: http://simplewomen.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0