Frissan idag

God morgon!

Igår hade jag en jätte trevlig födelsedag! Först firade jag med familjen. Vi åt kina mat och sedan åt vi tårta. Sedan lite senare på kvällen så träffade jag ett par klasskompisar och de var så gulliga att de sjöng för mig! Har jag inte världens sötaste kompisar!?

Idag så ska jag klippa mig kl 13. Jag klipper mig i Höganäs och det tar lite tid att åka dit så jag får åka vid kvart över 12 och det är ganska så snart. Éfter jag har klippt mig så ska jag träffa kompisar. Men nu ska jag äta frukost så vi hörs!

                                                                                                    


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0