Havre gröt

God morgon!

Sitter och latar mig framför datan. Jag har precis är frukost. Det var mammas goda havre gröt! Men et konstiga är att hon gillar inte den själv. Men i för sig hon gillar inte gröt. Men nog om de! Idag så ska jag ner till Pålsjö i Helsingborg (tennis banorna). Min syster ska träna idag och det ska bli kul att få se henne spela på grus eftersom att hon spelat inne så länge nu.

Nu ska jag pyta om och fixa lite men vi hörs!


                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: S&C

SV: tack!:)

2010-06-14 @ 12:29:28
URL: http://ohhhmygod.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0