Mammas lunch

Hej läsare!

Nu är klockan runt halv 1 och vi ska snart åka. Jag har precis äti lunch och kan gissa vem som gjorde den? Så klart så var de ju min mamma som är en mästare i köket, haha! När vi skulle äta så var det riktigt fint väder ute. Förutom att det blåste lite. Det är fint väder nu också men solen har gått i måln. Men himlen är i alla fall blå och det är sommar väder. En perfekt dag för att spela tennis! Så min syster har riktigt tur idag!




                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: bonda

sv: aw, tusen tack :) Din med :D

2010-06-14 @ 13:24:24
URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0