Sommarlov!

Hejsan!

Är hemma från sista skoldagen! Men om ni tror att jag gick i skolan så länge så tror ni fel. Efter skolan (som slutade halv 11) så åkte jag åka några klasskompisar till BurgurKing. Vi stannade där och käkade och fikade lite. Vi satt där i ca. en timme. Sedan så åkte vi hem till Anton och kollade ett roligt bildspel som han fått av en kompis. Haha, den var grymt rolig.

Efter de så stack vi ut och hittade på något med några andra klasskompisar som kom fördi. Men plötsligt så "råkar" Marcus kasta upp sina nycklar i ett träd så vi fick hjälpa honom att ta ner dom. Men det gick inte så bra. Men då kom Kenny Jönsons mamma förbi och hon hjälpte oss att lyfta upp Anton i trädet så att han sedan kunde ta ner nycklarna. Och de lyckades han med!

Då kunde vi pusta ut och jag cycklade hem! Haha, det var en lång och kulig historia!


Anton & Ian






Max Alex & Sebbe


Ian


Einar


Anton


Alex Evelina & Max


                                                                                                   


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0