TÅRTA

God morgon!

Sitter framför tv och degar, men snart så hade jag tänkt att äta frukost. Min dag började med att jag fick ta en tur med Ivan (hunden). Det värkar inte som att han mår så bra så jag får ta en titt på honom senare!

Men fesren igår då? Jo de var trevligt, men lite långtråkig. Men de flesta fester där någon fyller över 50-år blir väll lite låntråkiga. Men annars så hände det inte mer än att vi fick ris och kyckling (gah vad det var gott!) till förrätt. Till efterrätt så fick vi något som man brukar ha på alla kalas, TÅRTA! Den var också mycket god! Till sist så fick vi chips, godis och sådant. Efter alla tall till min faster, Kristina, så åkte vi hem. När vi hade kommit hem så var klockan runt halv 12. Så direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade.

Nu ska jag äta frukost, hörs!






Tårta


Kristina fick en fotoram












Hon fick en cool cykel






Ja må hon leva, ja må hon leva, ja....
                                                                                                 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0