Sov över, igen

Hejsan bloggen!

Jag har just kommit hem från Einar. Jag var där med några abdra kompisar. Men jag var tvungen att gå hem för att Elin hade sina saker hos mig. Hon sov över hos mig inatt. Så nu har jag sovit över med 2 olika tjejer två nätter i rad. Haha, undra vem som kommer att sova över i natt? Nä, jag bara skoja. Jag tror jag föredrar att sova ensam i mitt sovrum i natt. Nu ska jag fixa något att äta så vi hörs! :)


Vad ska du med kudden till Elin? Hihi
                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: elin nilsson

HAHAHHAHA , jag märkte när du fotade de för det var ganska stark lampa :P

2010-06-18 @ 15:42:25

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0