De kungliga bröllopet

God morgon!

Idag vaknade jag vid 10 och jag hade ingen kompis på golvet bredvid. Då kunde jag sova,lite längre så jag låg och dega i sängen samtidigt som jag kollade på tv. Och gissa vad som visades där? Om inte kunga bröllopet. Tänk att vissa redan kl 6 hade paxat platser. Men hur kan man årka sitta där och vänta i nästan 9 timmar?

Själv ska jag kolla bröllopet på tv. Detta är ju en historisk dag för Vikkan och Daniel. Men också för hela Sverige! Grattis till kungaparet och hoppas att det blir ett lyckat bröllop!



Bild från konserten igår
                                                                                                  


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0