Glad Midsommar!

Glad Midsommmar på er alla!

Idag är det Midsommar. Det är väll Sveríges största (vad kan man kalla de?) högtid? Vad vet jag? Men i alla fal, idag så ska vi inte inte hitta på något. Mamma, pappa och syster ska till kyrkan och fira midsommar där med jag årkade inte följa med där så jag stannar hemma i stället.

Men snart så ska jag träffa Elin och Johanna. Elin och jag ska träffa Johanna för hon har just kommit hem från Turikiet. Åå vad jag har saknat henne! Så när jag träffar Elin och Johanna så kanske vi hittar på något. Vi kanske fira lite midsommar tilsammans!


                                                                                                  


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0