mangla? det är inget för mig!

HAHA! Vet ni vad jag har hittat på idag? Jo, jag har hjälpt Nelly med att tvätta! Eller hjälpt och hjälp jag har mest kållat på men de var också lite kul. Men jag hjälpte henne med en sak. Jag manglade hennes handduk! Men det skulle jag inte gjort för den fastnade i manglen!!! Så vi fick bra ut den från mangelmaskinen... men som tur var så klarade både handduken och mangkaren sig. Och från och med då bestämde jag mig för att aldrig mangla stora handdukar. Inte för att jag tror att jag kommer mangla mer men ändån.

Sen tog jag de lite lungt med manglandet och manglade hennes strumpor i stället! Men jag tror att utan mig hade inte Nelly haft de lika kul med tvättandet!


                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Nelly'den'bästa'

Nej, jag hade absolut inte haft lika kul om inte du var med!! Men det var tur för dig att både handuken och framför allt maskinen klarade sig!!=D<33

2010-07-12 @ 22:10:33

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0