Vaknade hos Ida

Hejsan!

Hade lite problem med att få igång datorn nu men nu är den igång. Men i alla fall. Idag så vaknade jag hos Ida, vi vaknade vid 9 tiden och då steg vi upp och åt frukost. Sedan så degade vi framför tv:n. Sedan så åt vi lunch. Idas mamma hade gjort hamburgare till oss, mums var det!

När kl var 2 så gick jag hem. Skulle träna halv 4 så det var bra att jag kom hem i god tid. Efter träningen så satt jag och pluggade läxa. Och det kommer säkert att bli något som jag kommer att fortsätta med under kvällen. Nästan hela kvällen i alla fall. Men nu ska jag käka mat, hoppas att pappa gjort något gott!

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0