Vila....

Hejsan!

Har precis varit och tränat och ni kan inte tänka er hur jag mår! Jag mår hur skit som helst. Jag har ont i huvidet och är trött. Det är nog bäst att jag går och lägger mig istället för att sitta här och blogga. Men jag ska försöka så gott jag kan!

Idag i skolan så var det inte en ansträngande dag. Det var först en spanska lektion. Sedan trivsel snack, sedan matte, musik och till sist Kemi och bild. Så det var ingen jobbig dag. Så jag förstår häller inte varför jag inte mår bra nu. Tennisen var häller inte så ansträngde, inte mer än vanligt i alla fall. Men det bästa jag kan göra nu är väll att vila........

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0