Willy, min idol!!

Hejsan! Vaknade sent idag. Såg ni let's dance igår försesten? Jag gjorde och jag lyckades att hålla mig vaken. Men det var visst de jag inte ville se, att Stefan åkte ut. Tråkigt tråkigt. Han som var så duktig. Men men, det alla var ju duktiga igår. Men vissa var roligare än andra. Då tänker jag på gulliga Willy. Kunde inte hålla mig av skratt när han dansade sig flamenco. Men nu känner jag mig taskig, men det var ju trots allt han bästa dans. Det var ju i alla fall bra!

Nu ska jag möta upp Ida. Vi ska ner till ICA och köpa ett par saker för vi ska baka cheescake hemma hos mig. Mums, hoppas att det blir gott. Ha det bra! :)



Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0